EVE -Inferno- 24. April

nerf Drakes!

Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Damien White » Di 24. Apr 2012, 11:42

Doesn't matter, never play on patch day
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Lantiane » Di 24. Apr 2012, 15:13

Damien White hat geschrieben:Doesn't matter, never play on patch day


true story :bitterwhine:
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Damien White » Do 3. Mai 2012, 11:02

Nächste Runde für Inferno kam gestern auf SISI online:

Game of Drones:

Revamped the Inventory:
This affects:
- Managing corporation items in a station
- All item management from POS structures done in space on grid
- All Inventory management in space (wrecks, opening other ship locations, etc)
- All Inventory management in stations (items, ships)
- This change does NOT affect the ASSETS window

Revamped FW:
- LP for kills
- Bunkers are now infrastructure hubs
- LP for all FW actions (capturing complexes, capturing infrastructures hubs, etc)
- New FW front page
- Consequences for capturing systems/regions (benefits for you, grief for your enemy)
- Capturing FW system affect SOV ownership
- Map filters for FW have been revamped

TriLambda:

• New missile launchers and launch effects
• New missiles, trails and explosions
• New Stealth Bombers
o Manticore
o Nemesis
o Purifier
o Hound
• Amarr V3
o All sub capital Amarr ships, excluding T3 cruisers.

Avatar:

"14 different skintypes have been added to the Character Creator. This allows all bloodlines to have a wide range of skincolors.
These skintypes replace the previous skintones that allowed players to modify their skincolor a little bit.
A character can keep his/her current skintone, but as soon as a skintype has been applied and the character saved, one of the new skintypes has to be used.

The skintypes can only be applied with full recustomization, that is when you also have the option to resculpt your character, but the plan is to give everyone an optional full recustomization when this goes on TQ."

Super Friends:

• Updated Kill Reports (aka Kill Mails)
• Different war cost
• Corp CEO/Director declares wars, no voting required
• Alliance wars transfer to corps leaving
• No automatic war retraction by aggressor
• Wars last for week by default
• Either side can offer surrender in a war
• The defending side can get allies to help
• There is a place for people to find prospective allies/clients
• Players can now more easily track the war in the War Report
• All corps have publicly viewable war history
• Drone Damage module (Extrinsic Damage Amplifier)
• CPU Rigs (Small/Medium/Large Processor Overclocking Unit)
• Fueled Shield booster (Small/Medium/Large Ancillary Shield Booster), using Cap Boosters as charges
• Light and Medium Web drones
• Resistance shifting armor hardener (Armor Adaptive Hardener)



• Resistance shifting armor hardener (Armor Adaptive Hardener)

WTF? O.O


Ach ja, das Inventar wurde auch noch verbessert:
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=28637
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Knoops » Do 3. Mai 2012, 14:36

Fueled Shield Boosters? ich seh schon wieder viele Maelstroms solo steil gehn!

und Dronen Boote werden glaub ziemlich ziemlich fies mit Web-drones und dmg-modul etc.

Das neue Inventory gefällt mir!
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Damien White » Do 3. Mai 2012, 14:39

Naja, die Shieldbooster halte ich für Blödsinn.

Due verbrätst eine 400er oder 800er Capcharge bei nem XL Booster und bekommst etwas Shield und bei max Skills den Cap einer 50er Charge wieder raus. Einen Cap Booster kann man so evtl ersetzen und hat so nen Med Slott frei, allerdings fassen die Shieldbooster weniger Charges als normale Cap Booster und brauchen länger zum Nachladen.


Der Armorhardener hingegen ändert seine Resis in Abhängigkeit des eintreffenden Schadens. Sprich kommt hauptsächlich EM Schaden an so wird er zu einem EM Hardener, ist der nächste Fight eher Explolastig wird er zu nem Explohardener.

Kannst leider nur einen fitten...
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Knoops » Do 3. Mai 2012, 14:53

Damien White hat geschrieben:Der Armorhardener hingegen ändert seine Resis in Abhängigkeit des eintreffenden Schadens. Sprich kommt hauptsächlich EM Schaden an so wird er zu einem EM Hardener, ist der nächste Fight eher Explolastig wird er zu nem Explohardener.

Kannst leider nur einen fitten...


gottseidank nur einen! reicht imho!
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Damien White » Do 3. Mai 2012, 14:56

Naja, wenn du Pech hast steht er gerade auf der falschen Resi und du bekommst die volle Dröhnung. Das Teil wechselt die Resis nur pro Cycle.


Für ne Guardian bestimmt trotzdem brauchbar.

EDIT: Und es frisst ca. 2,5 mal so viel Cap wie normale Hardener

http://go-dl.eve-files.com/media/1205/2012.05.03.03.39.55.jpg
Zuletzt geändert von Damien White am Do 3. Mai 2012, 15:04, insgesamt 1-mal geändert.
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Knoops » Do 3. Mai 2012, 15:03

mit nem normalen Hardener krigst auch die volle Dröhnung, wenn du die falsche Resi gefittet hast! bei dem Ding, wirds ja pro Cycle weniger schlimm!
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Damien White » Do 3. Mai 2012, 15:05

Sag ich ja.

Im eveger heulen se rum weil nen Titan mit Officerfitting so oder so bessere Resis hat als das Modul ermöglichen würde...
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Re: EVE -Inferno- 24. April

Beitragvon Knoops » Do 3. Mai 2012, 15:37

:facepalm: :ddfacepalm: nicht ihr Ernst...
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